Вестник на Община Доспат

slider

Recent

Total Pageviews

Search This Blog

Blog Archive

Popular Posts

Popular Posts

Education

Sports

Business

Pictures

Movies

Recent Videos

  • Latest News

    News

    Fashion

    Travel

    Navigation

    Общинско социално предприятие предоставя социални услуги на 106 лица в семейна среда.


    В изпълнение на дейностите по проекта през месец март 2013 година се регистрира и създаде Общинско социално предприятие „Център за социални услуги в домашна среда” с ЕИК – 0006149060092 .
    На седми февруари т.г. се проведе информационен ден с цел информиране и разяснения по проекта, запознаване с изискванията към бъдещите потребители и лицата, които могат да предоставят социални услуги.
    На база оценките за потребностите на потребителите от служителите на ДСП – Девин (дирекция за социално подпомагане – Девин ) се планираха видовете социални услуги и тяхната продължителност за всяко одобрено лице. Сключиха се договори за предоставяне и ползване на социални услуги между Община Доспат и потребителите. Съставиха се месечни времеви план - график за предоставяне на услугите и в съответствие на графика се предоставят социални услуги от 3-те вида . Осъществява се контрол от Управителя на центъра съгласно предварително изготвен и одобрен график за мониторинг.
    Предоставят се социални услуги в 7 населени места на общината. За шест месеца са предоставени 43099 часа от общо за периода на проекта 90144 часа или около 48 % от общо планираните часове.
    Считано от 10.05.2013 година 53 безработни лица се назначиха на срочни трудови договори , които предоставят социални услуги на 99 лица. След одобрение от управляващия орган от 15.07.2013 година още седем лица предоставят допълнително услугата „ЛА”(личен асистент) на още 7 потребители. Общо 61 безработни лица заедно с управителя на центъра започнаха работа. Сто и шест потребители ползват социални услуги чрез центъра. Съдейства се на Управителя на центъра за подготовка на графиците, за организацията и предоставяне на социалните услуги по населени места. Подготвиха се документите за избор на изпълнители по ЗОП , спази се представения график за провеждане на процедурите. С избраните изпълнители се сключиха 6 броя договори. Достави се обзавеждане за офиса на центъра, канцеларските материали за администриране на проекта. Изработиха се брошури и информационни табели. Информационните табели са доставени и монтирани, а брошурите разпространени. Проведоха се въвеждащо и надграждащо обучение на 01.06 и 28.09.2013 година. Начисляват се и се изплащат трудови възнаграждения. Определиха и се събират потребителските такси в зависимост от дохода на лицата. Контролира се дейността на Управителя и персонала към центъра. Води се счетоводство на проекта съгласно изискванията. Следи се за стриктно спазване указанията дадени от регионалния координатор и изискванията за публичност и визуализация. Извършват се проверки за липса на двойно финансиране. Представен бе междинен отчет за отчитане резултатите по проекта за времето 01.02.2013 година до 31.08.2013 година, а сега се подготвя и нов междинен отчет за периода до 31.10.2013 година Направена бе актуализация на плановете за предоставяне на социалните услуги. До момента са изпълнени над 60% от дейностите по проекта . Остават още шест месеца за предоставяне на социални услуги по проекта. До края на срока ще бъдат постигнати и планираните индикатори за резултат.

    Инвестира във вашето бъдеще!

    Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд, Община Доспат носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз илиАгенцията за социално подпомагане”
    Share
    Banner

    Новини от Доспат и региона

    Post A Comment:

    0 comments: