Работни срещи и дискусия на тема „Приемственост между детска
градина и училище” организира Регионален инспекторат по образованието – Смолян
на 14 и 15 ноември т.г. В тях ще участват държавни експерти от МОН, експерти от
РИО, учители, директори на училища и детски градини от региона.
„Това е практика в работата на инспектората за последните
учебни години. На тези срещи, освен детайлен анализ на резултатите се провеждат
и актуални дискусии, представят се добри практики, изводи от одити, регионални
и национални изяви на учениците, изпълнението на национални проекти и програми
и, като цяло, са важен инструмент за резултатно и иновативно развитие на нашата
областна образователна общност”, коментира началникът на РИО – Смолян Иван
Муцевски.
Общо три ще са работните срещи, предвидени за 14 ноември. В
зала 201 на Областна администрация учители по география и икономика ще
коментират проекта за нови учебни програми по предмета с главния експерт от МОН
Христина Маркова. По същото време в ОДЗ „Родопчанче” ще се проведе среща на
главния експерт от образователното министерство Ваня Трайкова с директори и
учители от детските градини в Смолянска област. Те ще разговарят за актуални
проблеми на предучилищното възпитание и подготовката на 5 и 6-годишните деца. Срещата
на държавния експерт от МОН Рени Рангелова с директори и учители от начален
етап също е свързана с проекта за нови учебни програми. Тя ще се проведе в
залата на ОУ „Иван Вазов” – Смолян. Срещата ще започне с открит интерактивен
урок по математика в IV
клас.
Основната дискусия за приемствеността между детска градина и
училище ще се проведе на 15 ноември в зала 201 на Областна администрация. В нея
ще участват директори и главни учители от детски градини и училища, експертите
от МОН Ваня Трайкова и Рени Рангелова и експерти от РИО – Смолян.
Предвидена е и среща с участието на областния управител инж.
Димитър Кръстанов, който ще представи идеята Област Смолян да се превърне в
пилотен модел по инструмента „Водено от общността местно развитие” за следващия
програмен период 2014-2020 година.
Post A Comment:
0 comments: