Министър Николина Ангелкова откри Фестивала на киселото мляко
От 10 до 13 септември китното родопско село Момчиловци е домакин
на първия по рода си Фестивал на киселото мляко
10 септември 2015 г., Момчиловци – На централния площад в село Момчиловци, община Смолян, министърът на туризма Николина Ангелкова откри първото издание на единствения по рода си Фестивал на киселото мляко, посветен на „бялото злато“ на Родопите. Министърът и гостите на събитието посрещнаха 37-членната делегация на китайската компания Bright Dairy, главен организатор на Фестивала. Киселото мляко влияе положително върху здравето и дълголетието и е причина за големия брой хора, доживели преклонна възраст в родопския регион, – в това вярва китайската компания Bright Dairy, чийто представители за пръв път посещават село Момчиловци през 2008 г., за да изследват тайните на здравето и дълголетието на хората в Родопите.
Министър Ангелкова и главният изпълнителен директор на Bright Food – г-н Дун Цин, малко по-късно откриха и Пътеката на дълголетието, символ на проекта „Момчиловци – Bright Dairy“.
Празничната програма на Фестивала на киселото мляко започва с неповторимата Валя Балканска и ансамбъл „Родопа“, а през всички фестивални дни гостите на село Момчиловци ще могат да се насладят на дегустациите на домашно приготвени кисело мляко и сирена, част от изложението на местните млечни производители.
В петък настъпва дългоочакваният момент за 12 красиви девойки, които тръпнат от вълнение коя ще е първата победителка в националния конкурс за красота „Мис Родопи“ 2015, част от програмата на Фестивала, с награден фонд 8000 лв. Едно от прелестните момичета, което спечели титлата, ще стане рекламно лице на китайското кисело мляко „Момчиловци“ и заедно с подгласничките си ще посети Китай в рамките на Програма за полуляризиране на българското кисело мляко и неговите уникални свойства.
Събитието се организира от „Деми Травел“ ЕООД, Българския център за развитие, инвестиции и туризъм в Китай, китайската компания Bright Dairy, заедно с подкрепата на Министерство на туризма, Община Смолян, село Момчиловци, Swagbag.eu и „Тодоров“ АД.
Повече информация за програмата на Фестивала и за конкурсите можете да намерите на http://www.momchilovtsifest.bg или на https://www.facebook.com/MomchilovtsiFest.
За „Деми Травел“
„Деми Травел“ е българска туристическа агенция, специализирана в организирането на маршрути и турове в България. Основната мисия на компанията е да популяризира България като туристическа дестинация, предлагайки турове с историческа и етнографска насоченост, посещения на природни забележителности и винени дегустации предимно на китайския пазар. Повече информация за компанията можете да намерите на: http://demi-travel.bg.
За Български център за развитие, инвестиции и туризъм в Китай
Български център за развитие, инвестиции и туризъм в Китай е организация с нестопанска цел, работеща от българска страна за развитие на инвестициите, търговския оборот, туризма и обмена на информация между физически, юридически и институционални лица от Народна Република Китай и Република България. Повече информация за Центъра можете да намерите на: http://chinainbulgaria.com/
За Bright Diary
Bright Food (Group) Co. Limited е най-голямата група компании в хранителната индустрия, базирана в Шанхай. Групата е специализирана в модерното земеделие и хранително-вкусовата промишленост, разполага с над 500 търговски обекта в Китай чрез своето подразделение NGS Супермаркет и годишните й продажби възлизат на 76 милиарда RMB.
Post A Comment:
0 comments: