Вестник на Община Доспат

slider

Recent

Total Pageviews

Search This Blog

Blog Archive

Popular Posts

Popular Posts

Education

Sports

Business

Pictures

Movies

Recent Videos

  • Latest News

    News

    Fashion

    Travel

    Navigation

    „ЧАС ЗА АГРЕСИЯТА В УЧИЛИЩЕ” ЩЕ ИМА В УЧИЛИЩАТА НА ОБЩИНА ДОСПАТ. ПОДГОТВЯ СЕ И АНКЕТНО ПРОУЧВАНЕ



    Изключително тревожните тенденции сред подрастващите в национален мащаб  за насилие и проявена агресия, ежедневните новини за ученически сбивания, обиди, агресивното отношение от страна на ученици   към учители понякога ни накара да подготвим презентацията „Час за агресията в училище”, съобщават от отдела по образование в Община Доспат. В рамките на един учебен час отново ще фокусираме вниманието на учениците над понятието агресия – какво представлява, как се проявява, и какви са причините за  отключване на агресията. Направени са препоръки относно предотвратяването на агресията. Особено място сме запазили за интернет сърфирането и последствията от това  – рисковете от случайните запознанства, от публикуването на снимки и от комуникациите като цяло. В тази връзка сме подготвили анкетно проучване, напълно анонимно, касаещо телевизионните и интернет нагласи сред подрастващите.

    Старта на тази инициатива ще бъде в  началото на 2013 година и ще бъдат посетени десетте училища от състава на Община Доспат. Идеята на инициативата на Общинска администрация – Доспат е да се даде знак, че институциите са загрижени за тези тревожни тенденции. Проблемите, свързани с агресията не са проблеми само на училищата, а на обществото като цяло, допълват от Община Доспат. Надяваме се на подкрепа и от други институции в реализацията на „Час за агресията в училище”.

    Припомняме, че подобна кампания – „Час на реда и закона” в училищата се проведе през 2010г. в изпълнение на дейности от европроект – Община Доспат бе водеща организация, а училищата партньори.


    „Вестник на Община Доспат”
    Share
    Banner

    Новини от Доспат и региона

    Post A Comment:

    0 comments: