Вестник на Община Доспат

slider

Recent

Total Pageviews

Search This Blog

Blog Archive

Popular Posts

Popular Posts

Education

Sports

Business

Pictures

Movies

Recent Videos

  • Latest News

    News

    Fashion

    Travel

    Navigation

    Написано от вас....


    СБОГОМ, МАЙЧИЦЕ СВЯТА!

    Загубих те завинаги,мила мамо!
    Сърцето ми сякаш е в кърви обляно.
    Но аз не съм дете и разбирам.
    Смъртта е неизбежна и идва денят,
    когато човек умира.

    В живота си досега намирам сили за всичко.
    Ще направя така и сега.
    В този тежък и труден момент
    ще се справя самичка.

    Просто ще си мисля,че ти
    се превърна в една малка звездица.
    Че стоиш на небето като светица.
    Че няма да ме оставиш сама.
    От небето ще ми пращаш топлина.

    А аз ще разтворя сърцето си
    нежно,мило,голямо.
    Ще обичам всички хора като теб
    скъпа,незабравима мамо!

    Защото ти ме дари с толкова
    много любов,че да ми стигне
    за всички деца по света
    и никое от тях не ще ощетя.

    Почивай си в мир,моя майчице свята!
    Защото ти беше добра на земята.
    Дано господ в рая да те отведе!
    И от там никога да не те изведе!

    А аз ще топля в моето сърце

    Ще те нося завинаги в него
    внимателно, грижовно като бебе.
    До края,докато дойда при тебе.

    Последно сбогом ти казва
    моя мила,добра,скъпа мамо!
    Твоята дъщеря обична,голяма!

    От Лидия Миладинова Карайланска
    Директор на ЦДГ,,Кокиче”с.Бръщен
    ****

    НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ

    От Лидия Миладинова Карайланска
    Директор на ЦДГ,,Кокиче”с.Бръщен

    Като майчица си ми любимо
    разпалваш ти мечтите ми недостижими.
    Училище - за мен си всичко свято
    в теб сме като птиче ято.

    Пролетта излитаме като птички от гнездото,
    но не ще забравим ти доброто.
    Ще долетим пак някой есенен ден
    за всеки ученик е ден благословен.

    Обичам съучениците и класната си стая
    през почивката навън с приятели да си играя.
    Знания да трупам в теб през цялата година,
    тъй както катеричка трупа своята зимнина.

    Прекланям се пред своите учители.
    За мен са те народните будители.
    С любов научиха ме да се боря,
    като героите от нашата история.

    01 ноември 2013г. 
    Share
    Banner

    Новини от Доспат и региона

    Post A Comment:

    0 comments: