Вестник на Община Доспат

slider

Recent

Total Pageviews

Search This Blog

Blog Archive

Popular Posts

Popular Posts

Education

Sports

Business

Pictures

Movies

Recent Videos

  • Latest News

    News

    Fashion

    Travel

    Navigation

    Допълнителен прием за услугата "Личен асистент" ... срок до 12 януари


    Обявление

    Започва нов прием на заявления от кандидат-потребителите на социалните услуги Личен асистент/Домашен помощник, в „Център за социални услуги в домашна среда –град Доспат” заявления ще се приемат в общинската администрация от 08.01.2018 г. до 12.01.2018г. включително.

    Уважаеми жители на община Доспат,
    Във връзка със сключване на споразумение по чл. 20 от Постановление на Министерски съвет за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2018 г. прието на основание § 14 от ПЗР и подписано Споразумение №ФС 01- 0448 / 22.12.2017 г., между Агенция за социално подпомагане и Община Доспат Ви уведомяваме, че във връзка с подписано споразумение между Община Доспат и Агенция за социално подпомагане за предоставяне на социални услуги в домашна среда („Личен асистент”, Социален асистент” и „Домашен помощник”) започва прием на документи за всички нови кандидат-потребители, които не са участвали по проект „Независим живот” през 2015/2016 г.
    Документи могат да подават: самотно живеещи стари хора, с невъзможност да се обслужват сами, лица със степен на увреждане 90 и над 90 на сто трайно намалена работоспособност, лежащо болни хора с трайни увреждания, с удостоверяващ документ (актуална епикриза , протокол от ЛКК и др.).
    С прилагане на тази мярка се цели оказване на подкрепа на общините в осигуряване на устойчивост на социалните услуги в домашна среда и гарантиране на грижата за хората с увреждания.
    Към заявлението по образец и задължителното приложение към него се прилагат следните документи:

    документ за самоличност (за справка);
    документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (за справка);
    експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие); протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);
    удостоверение за настойничество/попечителство (копие);

    В рамките на проекта ще се извърши индивидуална оценка на кандидат-потребителите, подали заявления, лица с увреждания, въз основа на която ще се формира индивидуален бюджет за ползване на социалните услуги.

    Лицата, които желаят да бъдат лични асистенти / домашни помощници подават заявление в общината в същия срок - от 08.01.2018 г. до 12.01.2018 г. включително. Кандидатите вписват в заявлението си и предпочитанията си за работа с конкретен потребител или потребители.

    Към заявлението се прилагат следните документи:

    документ за самоличност (за справка);
    автобиография;
    документи за придобитата образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент” и „домашен помощник” квалификация;
    служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
    служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
    пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
    копие от удостоверение за преминато обучение;

    За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване и са:

    безработни лица;
    трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
    неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.


    В ОБЩИНА ДОСПАТ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ ДОКУМЕНТИ ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН ОТ 08.01.2018 г. до 12.01.2018 г. ОТ 08,00-12.00 и 13.00-17,00 ЧАСА В ЗАЛАТА НА НЧ „ИВАН ВАЗОВ” – ГР. ДОСПАТ.


    Share
    Banner

    Новини от Доспат и региона

    Post A Comment:

    0 comments: