ГРАФИК
За предстоящи разяснителни кампании в населените места на Община Доспат във връзка с прием на заявления за длъжностите, предвидени в Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство“
№
|
Населено място
|
Място на провеждане на кампанията
|
Час на провеждане
|
1
|
С. Барутин
|
25.06.2018 г.
|
08,30 часа в Кметството
|
2
|
С. Црънча
|
25.06.2018 г.
|
10,00 часа в Кметството
|
3
|
С. Бръщен
|
25.06.2018 г.
|
11,30 часа в Кметството
|
4
|
С. Чавдар
|
26.06.2018 г.
|
09,00 часа в Кметството
|
5
|
С. Късак
|
28.06.2018 г.
|
08,30 часа в Кметството
|
6
|
С. Змейца
|
28.06.2018 г.
|
10,00 часа в Кметството
|
7
|
С. Любча
|
26.06.2018 г.
|
11,00 часа в Кметството
|
Обява за набиране на персонал за Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство“
Община Доспат в качеството й на бенефициент по проект „Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство”, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.010-0081-C01, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.010 „Развитие на социалното предприемачество”
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
I.АДМИНИСТРАТИВНИ СЛУЖИТЕЛИ НА СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ
1. Управител на Социалното предприятие – 1 щатна бройка,
Код по НКПД: 11207023
Минимални изкисвания за заемане на длъжността:
– средно образование;
– допълнителна квалификация/обучение – компютърни умения – Word, Excel, Интернет;
– висше образование ще се счита за предимство;
– професионално направление в сферата на градинарство и озеленяване и благоустройството ще се счита за предимство;
– професионален опит ще се счита за предимство;
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
– автобиография /по образец /;
– декларация по образец;
– копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
– копие от диплома за завършено образование;
– други приложими документи;
Описание на длъжността:
Отговаря за управлението на социалното предприятие; контролира за спазване законосъобразността и целесъобразността на извършваните от предприятието дейности и разходи; координира работата на служителите на социалното предприятие, преглежда и ревизира тяхната работа; разпределя и делегира задачи и отговорности на служителите на предприятието; упражнява оперативен контрол на задачите на членовете на екипа; съблюдава изпълнението на времевите графици; контролира отчетността, проверява и наблюдава работата на доставчиците и изпълнителите.
2. Счетоводител - специалист „ЧР" на Социалното предприятие – 1 щатна бройка, код по НКПД: 24116004
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
– средно образование;
– допълнителна квалификация/обучение – компютърни умения – Word, Excel, Интернет;
– висше образование ще се счита за предимство;
– професионално направление – счетоводство и контрол или икономика ще се счита за предимство;
– професионален опит ще се счита за предимство
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
– автобиография /по образец/
– декларация по образец;
– копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
– копие от диплома за завършено образование;
– други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи от социалното предприятие; регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи; подготвя ведомости, финансови доклади и взема отношение по финансови въпроси, свързани договори за услуги, доставки и услуги; подготвя и извършва плащания; изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на предприятието.
3. Технически организатор на „Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство” – брой 1, код по НКПД: 41102007
Допустими кандидати за тази длъжност са лица от следната целева група:
хора с увреждания с право на работа; лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица - безработни лица с по-ниска конкурентоспособност на пазара на труда, в които се включват: безработни младежи; безработни младежи с трайни увреждания; безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си; продължително безработни лица; безработни лица с трайни увреждания; безработни лица - самотни родители (осиновители) и/или майки (осиновителки) с деца до 5-годишна възраст; безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода; безработни над 54-годишна възраст; безработни лица с основно или по-ниско образование и без професионална квалификация; други групи безработни лица – зависими, бездомни лица, лица без никакво образование и лица, пострадали от насилие.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
– средно образование;
– умение за работа в екип;
– комуникативност;
– мотивация за работа.
– професионален опит в сферата
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
– декларация по образец
– копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
– пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
– експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие).
– други приложими документи.
Описание на длъжността:
Техническият организатор участва в разработването на техническа и технологична документация в цветопроизводственото стопанство и парковото строителство. Организира засаждането и грижите за дървесна, храстова и цветна растителност на открито или в оранжерии, подготвя посадъчен материали извършва размножаване на растенията, разработва проекти и аранжира и поддържа цветя в различни обекти. Техническият организатор участва в проектирането, изграждането и поддържането на паркова архитектура. Координира и наставлява работниците при изпълнението на поставените им задачи.
Техническият организатор на „Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство” отговаря за изпълнението на възложените задачи от управителя и от счетоводителя на предприятието. Техническият организатор следи за спазването на вътрешния трудов ред, обезпечаването на работните места с необходимите материали, спазването на работното време от назначените работници. Той е на пряко подчинение на управителя. Съдейства за организацията на работния ден.
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
– автобиография /по образец/
– декларация по образец;
– копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
– копие от диплома за завършено образование;
– други приложими документи.
Описание на длъжността:
Техническият организатор на „Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство” отговаря за изпълнението на възложените задачи от управителя и от счетоводителя на предприятието. Техническият организатор следи за спазването на вътрешния трудов ред, обезпечаването на работните места с необходимите материали, спазването на работното време от назначените работници. Той е на пряко подчинение на управителя. Съдейства за организацията на работния ден.
4. Технически организатор - домакин на „Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство” – брой 1, код по НКПД: 43213022
Допустими кандидати за тази длъжност са лица от следната целева група:
хора с увреждания с право на работа; лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица - безработни лица с по-ниска конкурентоспособност на пазара на труда, в които се включват: безработни младежи; безработни младежи с трайни увреждания; безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си; продължително безработни лица; безработни лица с трайни увреждания; безработни лица - самотни родители (осиновители) и/или майки (осиновителки) с деца до 5-годишна възраст; безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода; безработни над 54-годишна възраст; безработни лица с основно или по-ниско образование и без професионална квалификация; други групи безработни лица – зависими, бездомни лица, лица без никакво образование и лица, пострадали от насилие.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
– средно образование;
– умение за работа в екип;
– комуникативност;
– мотивация за работа.
– професионален опит в сферата
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
– декларация по образец
– копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
– пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
– експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие).
други приложими документи.
Описание на длъжността:
– Осъществява цялостната дейност по съхраняването и отпускането на материали, консумативи и оборудване по вид и количества и оформя съпровождащата документация.
– Води отчетност на установена първична отчетност по приемане и предаване на материали и консумативи.
– Изпълнява допълнителни задачи, възникнали при извършване на основните му задължения или възложени му от Кмета на община Доспат или Управителя на предприятието.
– Работата се възлага от кмета на общината и управителя на предприятието;
– Отчита работата си пред кмета на общината и управителя на предприятието.
– Носи имуществена отговорност при вреди или липси на материали и консумативи.
– Носи имуществена отговорност за поверените му техника и средства.
II. СЛУЖИТЕЛИ ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ НА ПАЗАРА НА ТРУДА ЗА РАБОТА В СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ:
хора с увреждания с право на работа; лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица - безработни лица с по-ниска конкурентоспособност на пазара на труда, в които се включват: безработни младежи; безработни младежи с трайни увреждания; безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си; продължително безработни лица; безработни лица с трайни увреждания; безработни лица - самотни родители (осиновители) и/или майки (осиновителки) с деца до 5-годишна възраст; безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода; безработни над 54-годишна възраст; безработни лица с основно или по-ниско образование и без професионална квалификация; други групи безработни лица – зависими, бездомни лица, лица без никакво образование и лица, пострадали от насилие.
Работник озеленяване – 32 щатни бройки
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
• умение за работа в екип;
• комуникативност;
• мотивация за работа.
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
– декларация по образец
– копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
– пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
– експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие).
– други приложими документи.
Описание на длъжността:
• Отглежда дръвчета, храсти, цветя и други растения;
• Извършва текущи операции по плевене, торене и поливане на тревни площи, градини, дървета, храсти и саксийни декоративни цветя.
• Периодично коси тревните площи като им предава естетически вид.
• Отговаря за чистотата на градинските площи.
• При необходимост изпълнява и други възложени задачи.
• Извършва обща сезонна работа при изпълнение на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността и имащи отношение към дейността на социалното предприятие за озеленяване и благоустройство;
• Да работи за поддържането и подобряването на околната среда: зелени площи, паркове, градини, поречия на корита и други.
• Извършва дейности по подобряване на състоянието на околната среда: зелени площи, детски и спортни площадки в чертите на града и другите населени места в общината.
• Косене на зелените площи, поддържане поречията и коритата на реките;
• Поддържане на зелените ивици и дървесните насаждания по улиците и пътищата на града и другите населени места в общината;
• Поддръжка на обществени паркове, улици, градини и др.
• Изпълнява допълнителни задачи, възникнали при извършване на основните му задължения или възложени му от Кмета на община Доспат или Управителя на предприятието.
• Работата се възлага от Кмета на община Доспат или Управителя на предприятието;
• Отчита работата си пред Кмета на община Доспат или Управителя на предприятието.
• Носи имуществена отговорност при вреди или липси на материали и консумативи.
• Носи имуществена отговорност за поверените му техника и средства.
III.НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:
Конкурсът за заемане на длъжностите ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса могат да се подават в сградата на Община Доспат, ул. „Първи май” № 3, ет.2 стая № 201, всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00ч., срок до 11.07.2018 г. включително.
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Доспат на адрес:
http://dospat.bg/osp_ozelenqvane_i_blagoustroistvo.aspx
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и на електронната страница на Община Доспат – до 3 работни дни след срока за прием на документите.
Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения свързани с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и на електронната страница на Община Доспат.
„Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.010-0081-C01/06.06.2018 г., проект „Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустройство”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 -2020“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.”
Post A Comment:
0 comments: