Вестник на Община Доспат

slider

Total Pageviews

2,707,993

Search This Blog

Blog Archive

Popular Posts

Popular Posts

Education

Sports

Business

Pictures

Movies

Recent Videos

  • Latest News

    News

    Fashion

    Travel

    Navigation
    Recent News

    Нови претенденти за приза „Любимата книжарница на България”


    Второто издание на конкурса „Моята любима книжарница” е към своя край и „битката” между книжарниците от цялата страна става все по-оспорвана. До 11 декември включително всеки, който не е гласувал, може да го направи в сайта на „Всичко за книгите”: www.vsichkozaknigite.bg.
    Десет дена преди финала на надпреварата статистиката показва, че голяма част от книжарниците в челната десетка са различни от миналата година. Нашите наблюдения са, че силно влияние върху броя на гласовете оказват усилията на книжарите - информирането на хората за конкурса и приканването на клиентите да ги подкрепят в надпреварата. Предполагаме, че тези книжарници, които не са били удовлетворени от резултатите миналата година, сега са по-активни и това води до промяната в класирането”, споделят от организаторите.
    „От друга страна, тези книжарници, които са били сред първите миналата година, също са амбицирани да запазят позициите си.
    Оставащото време е напълно достатъчно да се промени ходът на гласуването”.
    След силното начало на конкурса, когато за първите три дни своя глас са дали близо 2000 човека, активността продължава да е висока. „Първоначално най-голяма активност имаше в София, Варна, Пловдив и Стара Загора, но постепенно гласовете за книжарници в по-малки населени места стават все повече.
    Резултатите от миналата година доказват на книжарите от градовете в страната, че могат успешно да се представят в конкурса. В момента на челните десет позиции има пет книжарници от София и пет от страната”.
    Наблюдава се и засилена активност от страна на книжарниците, които са част от вериги. В първите двайсет позиции те имат превес.
    „В градовете, в които има повече книжарници – независими и част от вериги, разликата в гласовете е минимална. Затова сме в очакване на обрати в класирането на финалната права.”
    Основен партньор на конкурса „Моята любима книжарница” е НДК и Литературен клуб „Перото”. Голямата награда за книжарницата победител – уикенд за двама в Рим, е осигурена от туристическа агенция „Loyal Travel. Кампанията се осъществява със съдействието на катедра „Пресжурналистика и книгоиздаване" към ФЖМК на СУ „Св. Климент Охридски".
    Основен медиен партньор на конкурса: AzCheta.com
    Медийните ни партньори: Actualno.com, Stand.bg, E-vestnik.bg, Knigolandia.info, Chetecut.com
    Share
    Banner

    Новини от Доспат и региона

    Post A Comment:

    0 comments: